Nejčastější dotazy

Musím se před nákupem registrovat?

Nemusíte. Samozřejmě nabízíme možnost se zaregistrovat, což přináší výhodu v tom, že své údaje vyplníte pouze jednou a příště už je nemusíte při nákupu vyplňovat. Registraci ale nevyžadujeme a můžete provést nákup bez jakékoliv registrace.

Nevím si rady s nákupem. Co mám dělat?

Návod, jak nakoupit naleznete v sekci "Jak nakupovat", pokud byste přesto potřebovali radu, kontaktujte nás přes "Kontaktní formulář", e-mailem, anebo na telefon 604904055.

Kolik stojí doprava?

K přepravě zásilek využíváme služeb kurýrů PPL, GEIS, TopTrans, České pošty a vlastní přepravu. Zásilku předáme přepravci, který zásilku doručí za nejnižší částku a nejrychleji. 

Konečnou cenu za dopravu vždy vidíte předtím, než objednávku potvrdíte. Cena za přepravu je vypočítávána podle váhy a rozměrů zásilky. Níže uvádíme orientační tabulku cen za přepravu podle váhy. Tuto tabulku však berte jako orientační, protože do výpočtu ceny kromě váhy vstupuje rovněž objem zásilky, který je u každé zásilky individuální a cenu za váhu násobí svým koeficientem objemu. Pokud se jedná o krabici pravidelného tvaru menších rozměrů, platí tyto ceny přesně. Jedná-li se o nepravidelný tvar, nebo rozměrnější balení, bude cena vypočtena podle váhy a rozměrů. 

 Ceny dopravy rozpis

 

Kde mohu zboží vyzvednout osobně?

Po předchozí domluvě můžete objednávku vyzvednout osobně. Většinu zboží můžete převzít v Poděbradech, na adrese Budovcova 1326. Nábytek z přírodního ratanu a plotové rohože lze vyzvednout v našem externím skladu v Novém Bydžově.

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.